حدود 40 نفر در یک عصر روز هفته اخیر در SoHo در فروشگاه Lamy گرد هم آمده بودند، ویترینی به وسعت 600 فوت مربع در طبقه همکف از طراحی مدرن قلم ژرمنی. دور یک میز با دفترچههای یادداشت و خودکارهای آزمایشی، این گروه، که از لحاظ قومیتی متفاوت بودند، اما اکثراً مردان بودند، فاقد ظاهر شیکی بودند که از مشتریان در یک بوتیک لوکس انتظار دارید.
در واقع، به سرعت مشخص شد که اینها آدمهای قلابی هستند. حافظان قلم قرن بیست و یکم.
به چند دلیل آمده بودند. برای یک دلسوز خودکار ژله ای سفید ، لذت بی پایانی در به اشتراک گذاشتن مجموعه قلمهای فوارهای یا همان “fps” که در تابلوی Reddit جایی که در آن زندگی میکنند، زمانی که در نمایشگاهها یا رویدادها نیستند، نامیده میشود، وجود دارد.
لمی در حال پخش رایگان ستاره های صورتی رنگی، یک خودکار با بدنه آلومینیومی شیک، و سافاری پلاستیکی بود. و سپس مهمان افتخاری بود: برایان گولت، از قلم های گولت، که زیبایی یک پدر جوان دهه 1950 را داشت، موهای پرپشتی مانند راسو، شانه های پهن، دست دادن گرم.
استیو بیرکلد، مدیر ارشد اجرایی، میگوید: «او مانند یک ستاره راک در دنیای قلمها است. از برندهای لوکس یونیورسال که حقوق توزیع آمریکایی لامی را در اختیار دارند.
آقای. Birkhold، سابقا C.E.O. شرکت دیزل و لاکوست، شرکت خود را با شریکی به نام Eli Hollander راه اندازی کرده است تا برندهای اروپایی برجسته و متمرکز بر طراحی را به ایالات متحده بیاورد.
لامی که دفتر مرکزی آن در هایدلبرگ است، هنوز متعلق به خانواده آلمانی است که آن را در دهه 1930 تأسیس کردند. Lamy 2000 آن، که در سال 1966 معرفی شد، یک خودکار فولادی مینیمالیستی با الهام از باهاوس بود که باعث شهرت این برند به عنوان یک سازنده خودکار جالب شد.
امسال Birkhold فروشگاه SoHo و فروشگاه دیگری را در هتل Palace در سانفرانسیسکو افتتاح کرد. او گفت: «از زمانی که حقوق توزیع ایالات متحده را در سال 2017 خریداری کرد، تجارت سه برابر شده است.
او افزود، شرکت عرضه و کاغذ اداری که قبلاً آنها را در اختیار داشت، نمیدانست چگونه باید رویکرد «همه کانال» را اتخاذ کند. “برند قلم برای هزاره ها” را به درستی بازاریابی کنید.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.